Vianoce.sk

Silvestrovská noc na Markíze bola najhorúcejšia

Silvestrovská noc na Markíze bola najhorúcejšia
Počas posledného dňa v roku vypukla na Markíze naozajstná silvestrovská horúčka. Svedčia o tom čísla sledovanosti, ktoré dokazujú, že najviac divákov uprednostnilo práve zábavný program televízie Markíza.

Zo silvestrovského prime time sa diváci najviac pobavili na sitcome Susedia o 20.00 hod., ktorý bol najsledovanejšou zábavnou reláciu na slovenskom televíznom trhu. Koncoročné vydanie sledovalo rekordných 32,9% divákov, podiel dosiahol úctyhodných 62,9%. O hodinu neskôr nasledovala obľúbená relácia Aj múdry schybí - jej najvtipnejšie výroky počas uplynulého roka si pozrelo 24,5% divákov, podiel sa vyšplhal na 47,4%. Od 22.00 hod. až do polnoci divákov zabávali skvelí hostia, tanečníci, speváci a moderátori, ktorí v minulom roku najviac zahviezdili, a to v programe Horúčka silvestrovskej noci. Dvojhodinový program odsledovalo 22,8% divákov, dosiahnutý podiel predstavoval 46,3%.

Po polnoci divákov zabávala skupina Senzi Senzus ešte s Dušanom Hergottom a jej hostia v silvestrovskom programe, ktorého sledovanosť bola 13,3% a podiel 36%.

Priemerný celodenný divácky trhový podiel počas záverečného dňa roku 2006 predstavoval 34,8 %, celodenný priemer STV1 bol v tento deň 22,7 % a TV Joj 11,9 %. V prime time dosiahla TV Markíza priemerný trhový podiel 48,2 %, trhový podiel STV1 predstavoval 16,1% a TV Joj 12,9%.

Ivana Semjanová

Vedúca PR TV Markíza